Post by pitchmacmamelitch on Mar 13, 2022 23:29:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sparklite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sparklite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Sparklite 2022 version ▞▞▞
mycket dåliga kontroller
Inte hela spelet. Du måste betala för att få hela spelet. Spelet är okej. Kontroller är lite petiga ibland, och det finns ingen riktig vägledning om vad du ska göra.Det har potential, men för tillfället är det bara inte för mig.
Jag tar tillbaka min första recension. Spelet är inte så dåligt och när du väl lär dig hur man spelar känns det som att du spelar Zelda. Det är ett ganska bra spel. Har inte stött på några problem förutom att jag vill spela mer.
Spelet öppnar inte. Den kraschar i samma ögonblick som jag försöker öppna den.
Spelen är coola men jag kan spela med min ipega
Spel är roligt men det suger att hela spelet kostar pengar och jag är arbetslös.
Sparklite როლური თამაშები bmn
Jag skulle betygsätta det fem men kontrollerna är hemska och spelet är inte så underhållande alls på något sätt, plus i beskrivningen stod det att det inte finns några köp i appen men spelet är precis som en demo och du måste köpa hela spelet
var allt pumpad för ett riktigt snyggt rpg-spel som dök upp som gratis att ladda ner med i spelköp, vilket jag kunde hantera. upptäckte att det var ett provspel och fick sedan betala för att få hela spelet. INGET gör mig mer förbannad än den här taktiken. Jag förstår att jag måste betala för att spela. jag gör. men var uppriktig och ärlig om det. gör inte "thr näven är på oss men du måste betala från och med no"
charmigt, men jag köper bara en ordentlig fullversion. 🙄 ett spel med köp i appen är inte kvalificerat för "familjebiblioteket" 🙄 uppdatering: rörelsekontrollerna är dåliga.
Det är ett fantastiskt spel men kontrollerna är så dåliga. Knapparna är för små och ibland trycker man fel på en knapp. Det här spelet bör spelas på en gamepad eftersom foich-kontrollerna suger.
Jag kan inte spela eftersom skärmen är så mörk att jag inte kan se, även vid full ljusstyrka på min surfplatta. Kan bara se när blixten blinkar. Ingen ljusstyrka i spelet?
Sparklite Rol Oyunu ilax
Appen stannar hela tiden. Jag vet inte varför. Jag har inte spelat det alls. Jag älskar dina spel playdigious, och jag förväntade mig att det här spelet skulle vara bra, så jag väntar på att ni fixar det här problemet👌🏻
Trevligt roligt litet spel. Men kontrollerna är som sådana att du med största sannolikhet kommer att dö av att råka falla i en grop eller genom att stöta på ett monster som du tänkt undvika. Kartan är också svår att förstå ibland, när man först får den. Du kan också bli träffad och dödad av en fiende från föregående skärm efter att du gått in i en ny, om du stannar vid kanten av skärmen. Om fixat kommer att ge 4 eller 5.
Spelet fungerar inte. Den visar logotypen och stänger sedan omedelbart av spelet. Jag har testat att avinstallera och installera om. Byt recension när spelet fungerar för mig.
Spelet kraschar när det öppnas.
Ganska kul ngl
Ser bättre ut än dess pjäser, kraftlösa karaktär och över kraftfulla monster, OCH... kartan återställs varje gång du dör, så det finns inget sätt att lära dig vart du behöver gå.
Sparklite Vaidmenų žaid. awbn
Jag gillar spelet, det enda problemet är kontrollerna på skärmen. Hoppas vi kan anpassa skärmkontrollen speciellt, den vänstra analoga spaken eftersom känsligheten är så låg att jag måste flytta fingret väldigt långt från beröringspunkten för att flytta karaktären. Hoppas jag kan ändra känsligheten eller ändra storlek på den vid nästa uppdatering. Sist, ballongen och pilen är så svåra att sikta och kontrollera.
gillar det inte.
Anständig konst och värld, men kontrollerna är rena. Även om de är tillräckligt funktionella för grundläggande strid är många av pussel och plattformselement en frustrationsövning. Vissa tricks som att blanda ihop ikonerna för karta och väska på inventeringsskärmen eller fiender som laddar in på vissa områden innan du kan se dem och ta skada som inte var ditt fel existerar. Det här spelet är roligt men det saknar lacket för att vara en verkligt minnesvärd Roguelite.
Nytt spel men har redan tagit bort recensioner med en stjärna? Häftigt
det står att gamepad stöds men min gamepad kan inte användas (med gamesir x2 bluetooth)
Säger att den har kontrollstöd men fungerar inte ens med något så standard som kishi
Ej spelbar för en gammal devive.
Spelet är lovande och jag gillar och älskar faktiskt konceptet. Mitt problem är att kontrollen är lite knäpp. Jag har fallit typ 15 000 gånger eftersom instrumentbrädan och joysticken inte går så bra överens.
Spelet är okej men kontrollerna är hemska. Slarvig joystick
De två första gångerna kraschade spelet... Tredje gången tog det cirka 3 eller 4 minuter att ladda och det första jag ser är köp fullt. vilket skämt
Spelet öppnar och kraschar omedelbart för mig
Ser intressant ut men det stöder inte USB-C-kontroller. GameSir X2 och Razer Kishi fungerar inte
Förregistrerad och nedladdad. Absolut älskar spelet! Färgerna och grafiken är så lätta för ögonen, mekaniken är också ganska bra.Dock är kontrollerna lite svåra att vänja sig vid. Jag är inte säker på om det bara är min telefon men joysticken är så låg på botten att det är svårt att flytta ner min karaktär. Nästan halva joysticken är borta från skärmen, och jag vet inte hur jag ska fixa det.
Det är roligt och jobbigt på samma gång
Bra spel
Detta är ett fantastiskt litet spel tills du kommer till boomern. Dens kontroller verkar nästan vara slumpmässiga och det finns inte tillräckligt med tid för att verkligen ta reda på det. Om det inte vore för detta hade jag verkligen köpt hela spelet.
Sparklite როლური თამაშები bmn
Spelet får mig att fylla det tomma utrymmet i min hårda
Behöver arbeta med riktningskontrollerna.. mycket petigt... Behöver korrigeringar.. Jag uppdaterar betyget efteråt..
Inte alls det spel jag förväntade mig
Jag blev lurad och insåg inte att det var en rättegång.Så jag avinstallerade och laddade ner den modderade apk-versionen. Vilket låser upp hela spelet gratis. Googla och gör detsamma. Spelet blir tråkigt och repetitivt mycket snabbt. Blev uttråkad redan första dagen. Tvivlar på att jag ens kommer att slå hela matchen. I zon 2 just nu och har inte spelat på över en vecka. Bara för repetitivt.
Kan inte spela i Android 11. Realme x7
spelet är fantastiskt, jag gillade det sedan minut 1 och köpte hela upplevelsen, men när jag försöker spela det utan internet försöker det omdirigera mig för att köpa det igen, och jag tror att det är ett fel eftersom spelet kan spelas utan internet, eftersom jag kan flytta på basen... kommer att ändra recensionen så fort jag får en lösning, jag önskar att någon kunde hjälpa mig att lösa detta....
Spelet är roligt..men kontrollern är sugen.. speciellt luftballongen...är så irriterande..
Motorsport Magazin: F1, MotoGP, NASCAR, DTM & mehr Spor ocvl
varför startar den inte?
Bra spel, men får jag be utvecklaren att göra knappen större? Jag kommer att spela igen senare..
När jag går teleporterar min karaktär ofta en kort sträcka, vilket gör rörelse och kamp frustrerande.
Det är ganska bra, men 5 spänn verkar ganska högt för en mobil rpg också ganska irriterande hur du förlorar allt i din väska om du går ner. Även om det var från tidigare körningar. Även kontroller får dig att döda mycket.
Bedårande liten pixelplattformsspel! De roguelike elementen tar en baksäte till en mer traditionell rpg-historia.Det här är bara ett spel som du normalt sett på en gameboy eller DS, det är så bra, ärligt talat, absolut noll drag av mobilspelsindustrin
Det är ett roligt spel för vad det är. Bra kontroll, men handlingen var inte tillräckligt intressant för att få mig att vilja fortsätta spela. Skulle ha fått högre betyg om spelet också stöder ipega-kontroller och inte bara dualshock och xbox-kontroller
Jag tyker om det men jag tycker att hela spelet borde vara gratis.
Kan inte ens starta detta spel. Det är svart skärm för mig
Gratis provperiod. Inte hela spelet. Dåliga kontroller.