Post by pitchmacmamelitch on Mar 13, 2022 23:32:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kirurgsimulator Lege Spill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kirurgsimulator Lege Spill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp penger ▞▞▞
▞▞▞ Kirurgsimulator Lege Spill 2022 version ▞▞▞
Kan være interessant avhengig av tankene dine
Veldig fint spill, legg til flere nivåer ♥️⭐
Et par spørsmål- Hvorfor har brystkassen sånn... Litt plastisk film, hvorfor ser alle pasientene veldig like ut, og hvorfor er sykepleierdamen sånn.. Seksualisert-? Bortsett fra det er spillet bra, annonser er ikke så ofte, men det er ikke så interaktivt som jeg ønsker...
Noen mye annonser, men spillet er bra
Hvis utvikleren nevnte navnet på instrumentet, kjemikalier og medisin, vil vi tilfredsstille mer om denne appen. Dette for 3 stjerner 🌟🌟🌟 , men alt i alt veldig bra !! Jeg liker det !!!
Da jeg åpnet den, beveger tingene seg rett og slett ikke selv om jeg prøvde for mange ganger. Så prøvde jeg å gjøre det samme etter å ha slått på wifi-en min, den beveget seg fortsatt ikke...etter for mange forsøk flyttet den seg til slutt, men det samme skjedde igjen og igjen...IKKE SÅ FORNØYD😭👎
Morsomt, men det er ikke mye teknikk du trenger for å velge deg det fremhevede elementet og sette det der pilen sier.
Den er veldig bra, men to mange annonser
Pakar Bedah Permainan Hospital Lakon Peranan vms
Veldig dårlig spill, fordi nivåene er de samme ikke noe interessant spill, ble batteriet lavere og lavere og telefonen hengende starter
Fint spill, men det er ingen beskrivelse av en del under operasjonen hvorfor? Og det er for mange annonser...
Spillet har færre nivåer og veldig enkelt å fullføre det er egentlig ikke interessant
Det var greit, men sømmene er for enkle fortsett med det gode arbeidet bedre å prøve enn ikke
Det var virkelig virkelig forferdelig🤢🤢også var grafikken så dårlig og den hadde bare noen få nivåer. Ikke last det ned noen gang! Det vil få deg til å angre...
spillet er så enkelt, trenger å annonse mer utfordring. det er som å berøre knappen og det er ist!
Fint spill barnet mitt elsker det, men det er for mange annonser
Jeg hater dette spillet, det har bare 10 nivåer på bare 2 minutter
En veldig kjedelig app....jeg trodde ikke en hjertetransplantasjon gjort som dette...mannen kom bare for en hjerneoperasjon og han gjorde hjertetransplantasjon du.."du er en stor person" likeså....men så har appen også en attraktiv utsikt over fulle av farger...jeg er sikker på...små barn vil elske denne appen
Fint spill, men annonsene er for mye. Det er derfor jeg ga deg 3 stjerner
Kirurg Simulator Igre Doktora Igranje uloga xapu
PUBG MOBILE: Aftermath Märulimängud tuwo
Dette spillet har mange annonser, så er det bra, ta annonsene
OMG, DETTE ER VELDIG BRA SPILL, MEN DET HAR FLERE ANNONSER DET BLIR VELDIG EKELT
Spillet er fint, men nivåene er fornuftige for alle, og de kan prøve å gjøre noen flere nivåer og noen harde nivåer, og instruksjonene og bevegelsene bør være bedre enn nå. Men jeg liker ikke spillet i det hele tatt
Jeg har ikke brukt appen den laster ned, men jeg tror den vil være fin og ikke gi dårlige kommentarer dårlige vurderinger fordi på grunn av ADS Uten annonser vil appen ikke være standard for dere alle burde gi en tommel opp for appene alle apper de er for at de er så like at de gjør slike ting
Helvete dette er. Alt er skriptet. Bare for barn på 3 år eller mindre
Det er dårlig grafikk, men hvis vi lukker øynene for dette mindre problemet.ADS. Såååå mange. Der går vi 2 stjerner for annonsene og en for grafikken/reaksjonene
Dette er ikke det jeg forventet å se etter nedlasting. Jeg så et annet spill hva er meningen med dette bare å gi 2 stjerner
Hvis dette er laget av en lege, bør de miste lisensen
alt for mange annonser
Dette er et interessant spill, men da jeg målte blodtrykket til pasienten så var SYS 101 som er helt lavt som det burde være 120 og DIY var 70 som også er lavt det skulle være 80, men de ga det som riktig som gir oss feil informasjon også, og en ting til at pasientens temperatur var 99, som nå er gitt av en vitenskapsmann som korrekt, men spillet ga den som veldig høy temperatur, så jeg vil gjerne si at oppdater spillet ditt med tiden.
Jeg synes dette spillet er litt skummelt XOXO, men jeg liker det. Dette spillet handler om leger der vi kan vite hvordan leger behandler sår. TAKK FOR AT DU GJORT DETTE SPILLET-!!♡
Det er en god app.men den er litt kjedelig fordi du bare trykker på den. Men det er bra
Ekstremt halt. Grafikk av lav kvalitet, fullskjermannonser, ingen mulighet for å dempe musikk. Passer for barn
Det er for mange fricen-annonser. Det er et forferdelig spill og er så kjedelig at det ikke er morsomt. Seriøst ikke kast bort tiden din. Dette er bokstavelig talt det verste spillet jeg noen gang har opplevd
Så snart jeg lastet ned spillet så denne kvinnen ut som hun hadde Botox! for ikke å nevne det faktum at du ikke kunne velge kjønn på karakteren din? er det mange annonser? og som mange har sagt, samhandler du ikke med "pasienten" i det hele tatt! du går rett inn i operasjonen. det er en barnelek! det er ikke engang realistisk i det hele tatt.
Spillet er perfekt for meg, men det er ett problem at det er mange dumme annonser
Dette spillet er fint, men innimellom kom annonsen og den forsvant ikke så. Jeg gir bare 2 stjerner
Veldig dårlig grafikk og spillet er veldig dårlig og hele spillet er dårlig
Pakar Bedah Permainan Hospital Lakon Peranan vms
Å spille legespill er hobbyen min. Jeg har prøvd nesten en veldig type operasjonsspill, men dette spillet er bare unikt enn andre. Prosedyredetaljer er godt forklart, veldig informative
Spillet er bra mange annonser du kan fullføre det på en dag det er bra når du er ferdig med spillet foi wiip vil ikke ha det mer
Jeg kommer til å avinstallere dette spillet innen 5 minutter etter at jeg lastet det ned fordi jeg lastet ned denne appen for å spille spillet, ikke for å se de jævla annonsene. Det er som en annonse hvert 15.-20. sekund. Det er bare for mye!!
Før jeg begynner, vil jeg gjerne si at jeg virkelig ga dette spillet et godt, ærlig skudd før jeg dømte. Når det er sagt, beklager, men dette spillet suger! Jeg er ikke bekymret for grafikken... eller mangelen på... Nei, det som plager meg er at dette spillet ikke gir deg noen sjanse til å gjøre noe. Det lar oss bokstavelig talt ikke ta en eneste avgjørelse på egen hånd. Spillet gjør det for deg... hva spiller jeg? ?? Følg lederen.... Bare lurer. Vel glade løyper alle sammen, avinstallert.
Dette er et veldig dårlig dumt spill
Spillet er bra, men det har begrenset nivå, sier det kommer snart, selv etter at jeg har spilt hele nivået, vær så snill og jobb med det for å motta en femstjerners
Sykehusspillet er veldig fint. Musikken er kjedelig og jeg må skru av volumet etter en stund
Vennligst ikke gi flere annonser, men spillet er virkelig superduper. Jeg elsker det, og jeg vil bli en doktor. Takk og lag flere legespill som dette
Jeg liker veldig godt dette sykehusspillet sammenlignet med andre sykehusspill. Dette er så enkelt og lett å spille 👍
Spillet er OK, men annonser kommer irriterende
Jeg liker konseptet, men spillet er ganske kjedelig, og et tillegg før og etter hver forutsetning er repeterende og påtrengende. Det er ikke noe annet poeng i spillet enn å bare gjøre det den sier.
Tidskast. Verste spillet. Det er helt automatisert Du trenger bare å velge alternativer, og det er fullt av reklame. Hvert 2. minutt vil det være en reklame i 30 sekunder, og det kan du ikke hoppe over. Tidskast.
Veldig dårlig spill for mange annonser og ingen lære ting er tilgjengelig. alt forteller av app veiledningen som gjør det kjedelig.